Miseczka na przystawki podwójna Babyboop

AL-00810 (ra02)
Alessi
Cena: 165,00 zł
1 szt w magazynie - wysyłka 24 h
Dostawa najpóźniej w piątek, 24.09.2021
lub zamów przez telefon: +22 112 16 18
  • 99% zadowolonych klientów
  • Darmowa dostawa od 300zł
  • 30 dni na zwrot produktu

Informacje o produkcie

Opis produktu

Miseczka na przystawki podwójna z linii Babyboop. Wykonana ze stali nierdzewnej pięknie wygląda w nowoczesnych wnętrzach. Miseczki z linii Babyboop można wkładać w siebie - podwójna mieści się w potrójnej, którą można umieścić w największej składającej się z czterech komór. Miseczki stanowią doskonały przykład ciekawego wykorzystania stali nierdzewnej oraz zmiennego charakteru tego materiału. Babyboop dają okazję do zaobserwowania różnic pomiędzy matowym, a polerowanym szlachetnym metalem - wnętrze i zewnętrzna część naczyń zostały zmatowione, rant natomiast został wypolerowany, aż do uzyskania lustrzanego efektu.

Dane techniczne produktu

Producent

Alessi

Kod produktu

AL-00810

Projektant

Ron Arad

Materiał

stal nierdzewna

Typ akcesorium do przekąsek

miski i miseczki

Szerokość

19.50 cm

Długość

23 cm

Wysokość

4 cm

Kod producenta

ra02

Kod EAN

8003299862108

Pliki do pobrania

Katalog Alessi Fall / Winter 2020

PDF • 3,71 MB

  1. Produkt znajdziesz w kategoriach:
  2. akcesoria do przekąsek
  3. nakrycie stołu Alessi

Potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie?

Zadaj pytanie

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię

Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Nasze produkty znajdziesz m.in. w:

    • Wysokieobcasy.pl
    • Weranda
    • VIVA
    • Twój Styl
    • KUKBUK
    • ELLE Decoration
    • Cztery Kąty
    • Dobre Wnętrze
    30 dni na zwrot produktu
    odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
    ponad 250 tys. zrealizowanych zamówień
    ponad 17 000 recenzji
    99% polecających klientów
    darmowa dostawa od 300 zł
    Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności