Kampania Różowa Wstążka

W październiku rusza Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies. Przekazując 20% ceny pióra Lamy Safari oraz notesu Moleskine, wspieramy badania nad rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Różowa Wstążka na rzecz walki z rakiem

U podstaw Kampanii leży wizja Evelyn H. Lauder, która w obliczu braku powszechnej świadomości na temat raka oraz brakiem funduszy i środków niezbędnych do walki z tą chorobą, postanowiła przyczynić się do rozwiązania problemu.

W 1992 Evelyn zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies i wymyśliła Różową Wstążkę, którą wkrótce zaczęto wręczać klientkom odwiedzającym punkty sprzedaży na całym świecie. Po roku Evelyn założyła Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi — organizację  charytatywną zbierającą fundusze w pełni przeznaczone na badania nad rakiem piersi. Evelyn stoi u źródeł ruchu, który zjednoczył pracowników, klientów, kobiety, badaczy, decydentów oraz osoby dotknięte chorobą w celu znalezienia lekarstwa na tę chorobę. Z okazji 25-lecia Kampanii do akcji dołączyło wiele marek, w tym Lamy i Moleskine.

    lamy moleskine różowa wstążka

Kupując różowy notes Moleskine lub jedno z trzech piór Safari od Lamy, przekazujesz 20% ceny produktów na rzecz badań nad rakiem piersi prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Czas pokonać raka piersi!

    estee lauder różowa wstążka

Podziel się

30 dni na zwrot produktu
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
ponad 150 tys. zrealizowanych zamówień
ponad 13 000 recenzji
99% polecających klientów
darmowa dostawa od 300 zł
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii, m.in. w celu zaprezentowania treści najbardziej odpowiadających zainteresowaniom użytkowników, a także w celach statystycznych i reklamowych. Więcej informacji w Polityce Prywatności