Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm

MP-0089127 (730007-201-078)
Marc O'Polo
  • 99% zadowolonych klientów
  • Darmowa dostawa od 300zł
  • 30 dni na zwrot produktu

Informacje o produkcie

Opis produktu

Bawełniany, mały ręcznik do rąk lub do twarzy. Sprawdzi się także w łazience dla gości. Ręczniki z linii Timeless Tone Stripe mają wysoką gramaturę – 550 gr/m². To sprawia, że są puszyste, miękkie i bardzo chłonne.
Dostępne wersje:
  • Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm różowo-czerwony, Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm szaro-biały, Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm beżowo-biały, Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm beżowo-brązowy, Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm antracytowo-srebrny, Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm zielono-szary, Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm turkusowo-srebrny, Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm niebiesko-biały, Ręcznik Timeless Tone Stripe 30 x 50 cm zielono-biały

Dane techniczne produktu

Producent

Marc O'Polo

Kod produktu

MP-0089127

Materiał

bawełna

Rozmiar ręcznika

30x50

Tkanina ręcznika

frotte

Szerokość

30 cm

Długość

50 cm

Kod producenta

730007-201-078

Kod EAN

8715944659192

Pliki do pobrania

Katalog Marc O'Polo Tableware & Kitchen Textiles SS 2021

PDF • 4,02 MB

Katalog Marc O'Polo SS 2021

PDF • 15,84 MB

Katalog Marc O'Polo Spring/Summer 2020

PDF • 22,09 MB

Potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie?

Zadaj pytanie

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię

Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Nasze produkty znajdziesz m.in. w:

    • Wysokieobcasy.pl
    • Weranda
    • VIVA
    • Twój Styl
    • KUKBUK
    • ELLE Decoration
    • Cztery Kąty
    • Dobre Wnętrze
    30 dni na zwrot produktu
    odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
    ponad 250 tys. zrealizowanych zamówień
    ponad 17 000 recenzji
    99% polecających klientów
    darmowa dostawa od 300 zł
    Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności