Gra planszowa Pachisi

RE-0059354 (PAT1)
Remember
Cena: 321,00 zł
Wysyłka do 10 dni roboczych
Dostawa najpóźniej w czwartek, 12.08.2021
  • 99% zadowolonych klientów
  • Darmowa dostawa od 300zł
  • 30 dni na zwrot produktu

Informacje o produkcie

Opis produktu

Pachisi to starożytna hinduska gra planszowa dla 2-4 graczy, do dziś znana i popularna w Indiach. Nazwa gry pochodzi od słowa pachis, czyli "dwadzieścia pięć" w języku hindi. Dwadzieścia pięć to najwyższy możliwy do uzyskania w grze wynik rzutu. Plansza do gry marki Remember wykonana jest z drewna bukowego – na każdym ramieniu planszy znajdują się 3 rzędy pól. Dwanaście pól na końcu każdego ramienia (po 4 w każdym rzędzie) to tzw. „zamek”, gdzie zbijanie pionków przeciwnika jest niedozwolone. Pole środkowe, zwane Charkoni, jest pozycją startową i celem wszystkich pionków. Każdy z graczy posiada 4 pionki w jednym kolorze: fioletowe, zielone, niebieskie lub różowe. Za pomocą kostki do gry określa się o ile pól można poruszyć pionek. Taka gra to dobry ppmysł na prezent dla każdego miłośnika gier!

Dane techniczne produktu

Producent

Remember

Kod produktu

RE-0059354

Materiał

drewno

Szerokość

30 cm

Długość

30 cm

Wysokość

2.50 cm

Kod producenta

PAT1

Kod EAN

4260331697966

Pliki do pobrania

Katalog Remember 2020

PDF • 37,33 MB

Potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie?

Zadaj pytanie

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię

Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Nasze produkty znajdziesz m.in. w:

    • Wysokieobcasy.pl
    • Weranda
    • VIVA
    • Twój Styl
    • KUKBUK
    • ELLE Decoration
    • Cztery Kąty
    • Dobre Wnętrze
    30 dni na zwrot produktu
    odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
    ponad 250 tys. zrealizowanych zamówień
    ponad 17 000 recenzji
    99% polecających klientów
    darmowa dostawa od 300 zł
    Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności