Szklanki do herbaty T cup 2 szt.

ST-0035873 (861)
Stelton
Cena: 184,00 zł
1 szt w magazynie - wysyłka 24 h
Dostawa najpóźniej we wtorek, 19.10.2021
  • 99% zadowolonych klientów
  • Darmowa dostawa od 300zł
  • 30 dni na zwrot produktu

Informacje o produkcie

Opis produktu

Kolekcja naczyń do zaparzania i serwowania herbaty Knuda Holschera nawiązuje zarówno do tradycyjnych rytuałów parzenia, jak i nowoczesnego designu oraz stylistyki inspirowanej szkołą Bauhaus. Praktyczne wykorzystanie produktu stanowi cel nadrzędny całego projektu, które to założenie nie pozbawia go jednak elegancji i uroku. Dwie szklanki z obręczą ze szczotkowanej stali nierdzewnej i nietypowymi uchwytami z tworzywa to ciekawy sposób serwowania tradycyjnej herbaty. Pasujący do szklanek dzbanek z tej samej kolekcji, wyposażony w stalowy filtr i stojak z miejscem na świeczkę typu tealight stanowić będzie doskonałe uzupełnienie tego projektu. Szklanki mają średnicę 8,5 cm, natomiast wraz z uchwytem 11 cm.

Dane techniczne produktu

Producent

Stelton

Kod produktu

ST-0035873

Projektant

Knud Holscher

Materiał

stal nierdzewna, szkło, tworzywo sztuczne

Rodzaj materiału

szkło

Rodzaj kubka

z uchem

Średnica

11 cm

Wysokość

8.50 cm

Kod producenta

861

Kod EAN

5709846015647

Pliki do pobrania

Katalog Stelton 2021

PDF • 43,06 MB

Potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie?

Zadaj pytanie

Produkt z kolekcji

Stelton Classic

40 produktów

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię

Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Nasze produkty znajdziesz m.in. w:

    • Wysokieobcasy.pl
    • Weranda
    • VIVA
    • Twój Styl
    • KUKBUK
    • ELLE Decoration
    • Cztery Kąty
    • Dobre Wnętrze
    30 dni na zwrot produktu
    odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
    ponad 250 tys. zrealizowanych zamówień
    ponad 17 000 recenzji
    99% polecających klientów
    darmowa dostawa od 300 zł
    Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności