Pałeczki zapachowe do samochodu WoodWick Linen

WO-00102621 (1670137E)
WoodWick
Cena: 45,80 zł
2 szt w magazynie - wysyłka 24 h
Dostawa najpóźniej we wtorek, 27.07.2021
  • 99% zadowolonych klientów
  • Darmowa dostawa od 300zł
  • 30 dni na zwrot produktu

Informacje o produkcie

Opis produktu

Zapach świeżego prania to jeden z najbardziej orzeźwiających zapachów, jakie można sobie wyobrazić! Teraz możesz nim wypełnić także swój samochód – dzięki pałeczkom Linen marki WoodWick. 

Charakterystyka zapachu:

  • W nutach głowy wyczuwalne są aromaty skórki cytrusowej, aldehydów, zielonego jabłka i soku świeżo wyciśniętego z pomarańczy.

  • Nuty serca są kwiatowe. Obejmują dziką frezję, słodki jaśmin, konwalię majową oraz ylang-ylang.

  • Nuty bazy są bardziej leśne, drzewne. Składają się na nie drzewo cedrowe i sandałowe, mecz dębowy, paczula i piżmo. 

Dobrze wiedzieć!

  • W zestawie znajdują się 2 wykonane w 100% z bambusu pałeczki, które nasączono zapachem, uchwyt ze sznurkiem oraz zapięcie na magnes.

  • Pałeczki są przeznaczone do montażu na lusterku.

Dane techniczne produktu

Producent

WoodWick

Kod produktu

WO-00102621

Materiał

drewno bambusowe

Szerokość

8.90 cm

Wysokość

15.50 cm

Kod producenta

1670137E

Kod EAN

5038581105659

Pliki do pobrania

Katalog WoodWick 2021

PDF • 8,29 MB

Potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie?

Zadaj pytanie

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię

Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Nasze produkty znajdziesz m.in. w:

    • Wysokieobcasy.pl
    • Weranda
    • VIVA
    • Twój Styl
    • KUKBUK
    • ELLE Decoration
    • Cztery Kąty
    • Dobre Wnętrze
    30 dni na zwrot produktu
    odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
    ponad 250 tys. zrealizowanych zamówień
    ponad 17 000 recenzji
    99% polecających klientów
    darmowa dostawa od 300 zł
    Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności