5 gadżetów niezbędnych w pracy

Służbowy wyjazd, ważne spotkanie biznesowe, a może typowy dzień spędzony w biurze? Bez względu na to, jakie zadania mamy do wykonania, warto mieć pod ręką profesjonalne, eleganckie i funkcjonalne gadżety oraz akcesoria biurowe, które zdecydowanie ułatwiają pracę i jej organizację.

Elegancki wizytownik i etui na dokumenty – niezbędnik każdego biznesmena

Gustowne wizytowniki, choć małe i niepozorne, odgrywają niebagatelną rolę w kontakcie z klientami, kontrahentami czy partnerami biznesowymi. Dodatkowo stanowią nieocenioną pomoc w organizacji wizytówek, zarówno swoich, jak i tych otrzymanych od innych firm. Dzięki wizytownikowi wszystkie nasze kontakty będą uporządkowane, łatwe do znalezienia i zabezpieczone przed ewentualnym zniszczeniem. Ponadto posiadanie tego akcesorium świadczy o naszym szyku i profesjonalnym wizerunku. Podawanie lub chowanie wizytówek od partnerów biznesowych do specjalnego, estetycznego etui jest dużo bardziej eleganckie, niż przechowywanie ich, np. w kieszeni spodni.

Wizytownik Slim

99,00 zł

Wizytownik Slim

Philippi (20)
    Wizytownik Slim

    99,00 zł

    Wizytownik Slim

    Philippi(20)
Wizytownik Cushion

179,00 zł

Wizytownik Cushion

Philippi (1)
    Wizytownik Cushion

    179,00 zł

    Wizytownik Cushion

    Philippi(1)
Wizytownik Companion

164,00 zł

Wizytownik Companion

Stelton

Dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, karty płatnicze i lojalnościowe czy inne dokumenty wymagają odpowiedniego przechowywania, dlatego tuż obok wizytownika warto wyposażyć się w eleganckie etui na dokumenty. Dzięki temu praktycznemu gadżetowi wyposażonemu w szereg rozmaitych przegródek możemy posegregować nasze karty i dokumenty w zależności od przeznaczenia czy stopnia ich ważności. W naszej ofercie znajdziesz zarówno niewielkich rozmiarów etui na dowód osobisty i karty, jak również większe aktówki i kopertówki na biznesowe dokumenty. Warto przy tym dodać, że zarówno wizytowniki, jak i etui na dokumenty to sprawdzone pomysły na eleganckie prezenty dla mężczyzny.

etui na karty stackers
etui na dokumenty

Pióro – gustowne i ponadczasowe

Ponadczasowe, eleganckie i wytworne... pióro to  gadżet, który powinien posiadać każdy biznesmen. Podpisywanie ważnych kontraktów biznesowych przy pomocy szykownego pióra wygląda w pełni profesjonalnie i świadczy o klasie i elegancji jego posiadacza. Wieczne pióro to nieodzowny atrybut każdego przedsiębiorcy i człowieka, którego praca polega na nawiązywaniu kontaktów biznesowych i zdobywaniu zaufania klientów. Warto przy tym dodać, że pisanie piórem wpływa na jakość pisma odręcznego. Linie, jakie tworzą się na papierze pod wpływem pióra wiecznego, mają zróżnicowaną grubość co sprawia, że wyglądają ciekawiej i mają swój wyjątkowy charakter. Ponadto w porównaniu do długopisu, pisanie piórem jest mniej męczące dla naszej ręki, ponieważ nie wymaga tak mocnego dociskania do powierzchni – stalówką wystarczy delikatnie sunąć po papierze. Co więcej, wysokiej jakości pióro i dobry atrament stanowią gwarancję trwałości pisma, które może przetrwać na papierze przez wiele lat, co jest niezwykle ważne w przypadku podpisywania ważnych umów czy innych dokumentów.
Estetyczne, klasyczne, piękne pióro podkreślające klasę i wyjątkowy styl biznesmena lub bizneswoman to funkcjonalny gadżet, którego nie powinno zabraknąć w damskiej torebce czy męskiej aktówce.

Ciekawe!

Pióro czy długopis? Jeśli zastanawiasz się, co wybrać, odwiedź Magazyn FF: Pióro wieczne, kulkowe czy długopis? Co wybrać?, w którym przedstawiamy wady i zalety obu rozwiązań.

Zabawki antystresowe – dla relaksu i ukojenia nerwów

Ważna rozmowa, spotkanie biznesowe czy zbliżający się deadline to tylko przykłady sytuacji towarzyszących nam w miejscu pracy, które mogą sprawić, że będziemy odczuwać napięcie i niepokój. Na szczęście znamy prosty sposób na uspokojenie się i redukcję stresu. To zabawki antystresowe pozwalające choć na chwilę zapomnieć o problemach czy stresujących zadaniach, którym musimy sprostać. Po chwili zabawy gadżetem antystresowym łatwiej nam będzie zebrać myśli i skoncentrować się na wykonywanych czynnościach. Wśród naszych propozycji znajdziesz m.in. kulki antystresowe, łamigłówki logiczne, nietypowe klocki czy puzzle 3D. Niektóre z proponowanych zabawek można postawić na biurku. Dzięki temu będziesz je mieć zawsze pod ręką, a dodatkowo będą stanowiły ciekawe urozmaicenie naszego stanowiska pracy. Gadżety antystresowe to doskonały sposób na zajęcie myśli i dłoni w stresujących sytuacjach.

Dowiedz się!

Więcej sposobów na organizację biurka znajdziesz w Magazynie FF: Jak zapanować nad własnym biurkiem? 5 sposobów na ułaskawienie chaosu.
Kulki antystresowe Malo delux

99,00 zł

Kulki antystresowe Malo delux

Philippi (22)
Kulki Ballance

399,00 zł

Kulki Ballance

Philippi (7)
    Kulki Ballance

    399,00 zł

    Kulki Ballance

    Philippi(7)

Organizery na biurko – by okiełznać biurowy chaos

Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że dobrze zorganizowane miejsce pracy stanowi jedną z gwarancji jej efektywności. Wówczas nie musimy tracić czasu na szukanie potrzebnych nam akcesoriów, dzięki czemu możemy w pełni skupić się na wykonywanych zadaniach służbowych. By tak się jednak stało, warto wyposażyć swoje biurko w funkcjonalny organizer, dzięki któremu z łatwością poukładamy nasze długopisy, zakreślacze, korektory, spinacze, karteczki samoprzylepne i szereg innych akcesoriów wykorzystywanych w trakcie wykonywania pracy biurowej. Dzięki praktycznemu organizerowi wyposażonemu w szereg przegródek wszystkie gadżety będą zgromadzone w jednym miejscu.
W naszym asortymencie znajdziesz niewielkich rozmiarów przyborniki doskonale utrzymujące w ryzach drobne akcesoria biurowe, mające tendencję do gubienia się, jak również większe pojemniki idealne do przechowywania dokumentów. Ponadto proponowane organizery na biurko różnią się między sobą kształtem i materiałem wykonania, dzięki czemu z łatwością wybierzemy przybornik odpowiednio dostosowany do naszych potrzeb i gustu.

Organizer na biurko Brass

428,00 zł

Organizer na biurko Brass

Ferm Living (1)
4 el. Organizer na biurko 4 el. Volume 01

216,00 zł

Organizer na biurko 4 el. Volume 01

Cinqpoints
Stojak na długopisy Zick Zack

349,00 zł

Stojak na długopisy Zick Zack

Philippi (2)
    Organizer biurkowy Dania
    Pojemnik na długopisy i spinacze
    Organizer na biurko

Kalendarz, czyli sposób na organizację czasu

Notesy i kalendarze to niezastąpione gadżety, które znacznie ułatwiają planowanie i organizację czasu pracy. Nieocenioną pomoc stanowią przede wszystkim podręczne kalendarze książkowe pozwalające na wygodne i przejrzyste uporządkowanie sobie dziennego czy tygodniowego planu działania. Kalendarz to najlepsze miejsce do spisania listy zadań i obowiązków do wykonania, a także terminów spotkań zawodowych, konferencji czy zaznaczenia daty rozpoczęcia lub zakończenia ważnego projektu. Dodatkową zaletą dostępnych w Fabryce Form kalendarzy i notesów jest ich niebanalny, elegancki i przykuwający wzrok design.

Notatnik i tablet

Innowacyjny notatnik marki Moleskine Paper Tablet to papierowy notes i tablet w jednym

                                                                                           ***

Pióra i długopisy, elegancki kalendarz, funkcjonalny organizer na biurko i akcesoria osobiste, takie jak aktówka, wizytownik czy zabawki antystresowe to niezastąpione gadżety w pracy, które znacznie ułatwiają i usprawniają codzienne wykonywanie obowiązków służbowych.

Podziel się

30 dni na zwrot produktu
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
ponad 500 tys. zrealizowanych zamówień
ponad 30 000 recenzji
99% polecających klientów
darmowa dostawa od 300 zł