.

Filtr do dzbanka Original Collection

MC-0066077 (2001.850)
Mason CashMason Cash

Przepraszamy, produkt został wycofany z oferty i nie ma możliwości jego zamówienia. W celu uzyskania dodatkowej informacji prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

Zalety zakupów w Fabryka Form

30 dni na zwrot produktu
ponad 400 tys. zrealizowanych zamówień
99% polecających klientów
ponad 25 000 recenzji

Zalety zakupów w Fabryka Form

30 dni na zwrot produktu
ponad 400 tys. zrealizowanych zamówień
99% polecających klientów
ponad 25 000 recenzji
}

Informacje o produkcie

Opis produktu

Prezentowany filtr to filtr przeznaczony do dzbanka do zaparzania herbaty z kolekcji Original Collection marki Mason Cash.

Zalety:

    • To filtr, w którym wygodnie zaparzysz każdą herbatę liściastą lub owocowy napar czy zioła.
    Materiał:
    • Filtr wykonany został ze stali nierdzewnej.
    Dobrze wiedzieć!
    • Marka Mason Cash powstała w 1800 roku w w Church Gresley w Anglii, sercu ówczesnego przemysłu ceramicznego. Słynie ona z naczyń utrzymanych w wiktoriańskim stylu i przywodzących na myśl minione czasy wielkich kuchni, w których piekł i gotował cały zastęp kucharek, wystrojonych w piękne fartuchy i czepki.

    Dane techniczne produktu

    Producent

    Mason Cash

    Kod produktu

    MC-0066077

    Materiał

    stal nierdzewna

    Rodzaj zaparzacza

    zaparzaczka

    Średnica

    8,50 cm

    Wysokość

    11,80 cm

    Kod producenta

    2001.850

    Kod EAN

    5010853242477

    1. Produkt znajdziesz w kategoriach:
    2. zaparzacze do herbaty
    3. Mason Cash

    Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Nasze produkty znajdziesz m.in. w:

    • Wysokieobcasy.pl
    • Weranda
    • VIVA
    • Twój Styl
    • KUKBUK
    • ELLE Decoration
    • Cztery Kąty
    • Dobre Wnętrze
    30 dni na zwrot produktu
    odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
    ponad 400 tys. zrealizowanych zamówień
    ponad 25 000 recenzji
    99% polecających klientów
    darmowa dostawa od 300 zł
    Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności