Filiżanka do cappuccino Mami

AL-0012227 (sg53/90)
Alessi
Cena: 69,00 zł
1 szt w magazynie - wysyłka 24 h
Dostawa najpóźniej w czwartek, 30.09.2021
  • 99% zadowolonych klientów
  • Darmowa dostawa od 300zł
  • 30 dni na zwrot produktu

Informacje o produkcie

Opis produktu

Porcelanowe naczynia z serii Mami zostały zaprojektowane przez Stefano Giovannoni'ego w 2003 roku, jako uzupełnienie kolekcji, w skład której wchodzą garnki, sztućce, szklanki i kieliszki, noże kuchenne oraz szereg innych akcesoriów związanych ze sztuką kulinarną. Naczynia należące do kolekcji charakteryzują się łagodnymi liniami oraz prostym wzornictwem. Te właściwości w połączeniu z bielą porcelany stanowią o uniwersalnym charakterze zastawy, która będzie pasowała zarówno do wnętrz nowoczesnych jak i bardziej klasycznych. Prezentowana filiżanka to naczynie o średnicy 9 cm stworzona z myślą o serwowaniu cappuccino. Porcelanowa zastawa Mami będzie doskonale prezentować się w towarzystwie sztućców Mami.

Dane techniczne produktu

Producent

Alessi

Kod produktu

AL-0012227

Projektant

Stefano Giovannoni

Materiał

porcelana

Rodzaj filiżanki

do kawy

Średnica

9 cm

Pojemność

0.20 l

Kod producenta

sg53/90

Kod EAN

8003299901265

Pliki do pobrania

Katalog Alessi Fall / Winter 2020

PDF • 3,71 MB

Potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie?

Zadaj pytanie

Produkt z kolekcji

Alessi Mami

54 produkty

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię

Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Produkty, które mogą Cię zainteresować

    Nasze produkty znajdziesz m.in. w:

    • Wysokieobcasy.pl
    • Weranda
    • VIVA
    • Twój Styl
    • KUKBUK
    • ELLE Decoration
    • Cztery Kąty
    • Dobre Wnętrze
    30 dni na zwrot produktu
    odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
    ponad 250 tys. zrealizowanych zamówień
    ponad 17 000 recenzji
    99% polecających klientów
    darmowa dostawa od 300 zł
    Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności